Regulament Complex Paflora

Dragi oaspeti,

Complexul Paflora doreste sa va ofere clipe de neuitat, conditii de cazare de care sa fiti multumiti si servicii de calitate.

Pentru a va putea oferi toate acestea, am stabilit o serie de reguli de care va rugam în mod respectuos sa tineti cont atât în timpul, cât si dupa ce s-a încheiat sejurul dvs. în Complexul nostru.

Prezentul Regulament se aplica tuturor oaspetilor, care îl accepta prin însusi faptul cazarii lor în Complex si trebuie sa i se conformeze fara limite sau rezerve.

  1. Rezervare

Program receptie: zilnic intre orele 8.00 – 20.00

Modalitati REZERVARE:

– prin e-mail pe adresa: paflora@paflora.ro sau paula@paflora.ro

– prin fax: 021.320.85.10

– prin telefon: 0722.529.544   zilnic intre orele 8.00 – 20.00 ora Romaniei

Informatii necesare pentru rezervare:

– numele si prenumele;

– numarul de persoane si perioada de cazare;

– numar de telefon si adresa de email;

Anularea REZERVARII:

– cu cel putin 7 zile inaintea zilei de cazare, avansul achitat se va restitui integral;

– în caz de anulare cu mai putin de 7 zile inaintea zilei de cazare sau neprezentare se va pierde suma achitata în avans.

  1. Cazare

Cazarea oaspetilor în complex este conditionata de prezentarea obligatorie la check–in a urmatoarelor documente: B.I/C.I, pasaport în original.

Ziua hoteliera începe la ora 15.00 (ora de la care camera poate fi ocupata/ check-in) si se termina la ora 12:00 (ora la care trebuie eliberata camera /check-out).

La cazare oaspetii vot completa fisa de cazare.

Eliberarea camerei (check-out ) se va face înainte de ora 12.00. Primirea camerei mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai târziu de orele mentionate mai sus sunt posibile la cerere, iar preturile acestor servicii sunt urmatoarele:

  • pentru ramânerea pâna la ora 15.00 se va încasa 15% din tariful cazarii/noapte afisat;
  • pentru ramânerea pâna la ora 18.00 se va încasa30% din tariful afisat ;
  • pentru ramânerea dupa ora 18.00 indiferent la ce ora va pleca oaspetele se va aplica tariful total afisat .

Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 12.00 pot lasa bagajele la camera de bagaje existenta la receptie pentru un interval de 10 de ore fara costuri suplimentare.

Pentru bagajele lasate la camera de bagaje mai mult de 10 ore se vor percepe cheltuieli de depozitare. În cazul în care bagajele oaspetilor ramân si dupa check out-ul de la ora 12 în camera , acestia vor plati o taxa suplimentara de utilizare a camerei. (aceeasi ca în cazul late –check-out-ului).

Aceste solicitari ale oaspetilor trebuie clarificate de catre administratorul complexului si onorate numai în masura în care unitatea de cazare nu are confirmari ferme pentru acele spatii de cazare.

Oaspetii nostri îsi asuma obligatia sa anunte la receptia complexului, telefon: 0722.529.544, daca vor întârzia la check-in.

La cazare, oaspetii vor achita taxa de statiune la receptia complexului–echivalentul a 1% din prima noapte de cazare .

Anularea rezervarii

Orice anulare a rezervarii se va face numai în scris pe adresa de email paflora@paflora.ro / paula@paflora.ro sau pe fax 021.320.85.10

– daca solicitarea de anulare se face cu cel putin 7 zile inaintea zilei de cazare, avansul achitat se va restitui integral;

– în caz de anulare cu mai putin de 7 zile sau neprezentare se va pierde suma achitata în avans.

  1. Modalitati de plata

Plata avansului se va face prin:

– transfer bancar;

– în numerar.

Complexul va emite factura fiscala pentru suma încasata si o va transmite în acelasi mod în care a fost primita solicitarea.

Diferenta de suma aferenta întregii perioade rezervate se va face integral la data check-in-ului.

Oaspetii se vor putea caza doar dupa achitarea integral a sejurului.

In cazul in care doriti sa oferiti bacsis pentru serviciile prestate de personalul nostru, veti primi bon fiscal pentru suma oferita. Aceasta suma va fi distribuita personalului la sfarsitul fiecarei luni.

  1. Paza Bunurilor

Complexul hotelier nu percepe taxa de parcare si nu îsi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.). Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare în interiorul autoturismelor. Complexul Paflora dispune de supraveghere video.

Complexul nu îsi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta. Este recomandat ca bunurile de valoare sa fie pastrate în seiful din camera sau la receptie.

  1. Protectia mediului

Reprezinta o preocupare permanenta. Lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile de cazare sau oricând la cererea ospetilor. Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba prosoapele, va rugam sa le lasati pe jos în baie.

  1. Dispute si reclamatii

Oaspetele este raspunzator fata de Complex pentru daunele provocate celorlalti oaspeti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor Complexului . Raspunderea Complexului Paflora se limiteaza la valorile depuse în seiful de la receptie. Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea oaspetilor în stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii Complexului sau deranjeaza alti oaspeti.

Vom încerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara. În cazul în care acest lucru nu este posibil, solutionarea acestora va intra sub jurisdictia Judecatoriei Sector 3 Bucuresti.

 

  1. Fidelizare

Ne rezervam dreptul de a acorda bonusuri si discount-uri în scopul fidelizarii oaspetilor nostri.

  1. Alte Clauze

În incinta Complexului nu este permis accesul animalelor de companie.

Folosirea prosoapelor din dotarea camerei în alte scopuri (pentru plaja) este interzisa.

Oaspetii au obligatia de a supraveghea copiii la locul de joaca si oriunde in cadrul Complexului. Orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiiilor nu este responsabilitatea noastra.

Nu este permisa introducerea si folosirea în camera de aparatura electrocasnica (cafetiera, storcator de fructe, fierbator). Bucatariile aferente fiecarei vile din Complex sunt dotate cu toate aceste aparate si pot fi utilizate de toti oaspetii nostri.

Oaspetii au obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleasi conditii la plecare. Eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de catre acestia.

În conformitate cu legislatia europeana, fumatul este interzis în camere si în spatiile închise. Vestea buna pentru fumatori este suprafata mare a teraselor aferente vilelor unde se poate fuma în voie.

 Reglementari referitoare la Protectia Datelor cu Caracter Personal (GDPR)

In data de 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Scopul principal al acestuia este cresterea nivelului de protectie a datelor personale si crearea unui climat de incredere care sa permita fiecarei persoane controlul asupra propriilor date.
Pe site-ul nostru www.mareaneagra.com.ro va punem la dispozitie informarea cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – descarca pdf
Taxa de statiune 2021